iDesign лого
Оптимизација на пребарувачи Оптимизација на пребарувачи
Зошто ви е потребна оптимизација на пребарувачи? iDesign е услужна компанија од областа на веб дизајнот, маркетингот и социјалните медиуми. Покрај добар и привлечен... Оптимизација на пребарувачи

Зошто ви е потребна оптимизација на пребарувачи?

iDesign е услужна компанија од областа на веб дизајнот, маркетингот и социјалните медиуми. Покрај добар и привлечен дизајн, лесна за навигација веб страна, како и квалитетна содржина, вам ви е потребна и оптимизација на пребарувачи. Зошто? Бидејќи за да привлечете клиенти и сообраќај на вашата веб страна, освен посетители кои ја познаваат страната треба и да се појавите што погоре во резултатите на пребарувачите. Тоа е и всушност оптимизацијата: привлекување на клучни и таргет клиенти кон вашата веб страна кои ќе го купат вашиот производ или услуга.

SEO

Дали знаете дека…? 
– 70% од луѓето кога пребаруваат ги отвараат само првите 3 резултати? 
– 90% од луѓето кои пребаруваат на Google воопшто не одат на страна 2?


Доколку е вашата веб страна соодветно оптимизирана, нејзиниот сообраќај значително ќе се зголеми. Добро оптимизираните веб страни 80% од својот сообраќај го должат на посета од резултати на пребарување преку Google, Bing, Yahoo, Yandex во Русија, Baidu во Кина итн.
Доколку вашата веб страна не се појавува во резултатите на горенаведените пребарувачи тогаш вие со сирност губите многу посети, клиенти и потрошувачи.

Бидејќи Google е еден од најкористените пребарувачи, инвестирање во оптимизација за Google е повеќе од препорачано.

Што добивате со оптимизација на веб страна

  1. Најисплатливо рекламирање – Ова е најекономичниот начин на рекламирање. Добро позиционирана веб страна на Goolge е најдобрата реклама која привлекува најмногу посети.
  2. Подобро корисничко искуство – Дали знаете дека еден од факторите за добро позиционирање на Google е и доброто корисничко искуство или  UX.
  3. Поголем сообраќај – Подобро позиционирање носи поглем број посети, а поголем број посети директно влијаат на рангирањето. Ова му ја дава најдобрата шанса на твојот бизнис да биде иткриен.
  4. Поголема приодажба – Поголема посета ги зголемува шансите за продажба.
  5. Таргетирање – Со процесот на оптимизација најпрво се врши дефинирање на клучната публика. Па така најголема веројатност да ја посетат вашата страна ќе имаат оние кои и се вашите клучни клиенти.
  6. Анализа на конкуренција – Со самиот процес добивате и увид во рангирањето и што прави вашата конкуренција. Со тоа ќе можете и вие да ја дефинирате правата стратегија за издвојување од конкуренцијата.

Дали се уште немате веб страна или пак истата ви е стара, неоптимизирана? Не дозволувајте тоа да биде причина за губење на клиентите. Побарајте понуда веб дизајн и оптимизација!